Informatie over betalingen aan leveranciers
Geachte Gemeente Grave,
Goededag! Ik wil een verzoek indienen in overeenstemming met de Wet open overheid (WOO).
Ik neem contact met u op bij de Gemeente Grave om betalingsinformatie op te vragen.
Ik vraag informatie op over alle betalingen aan externe leveranciers voor aankoop tussen 01-01-2022 en 31-12-2022.
Wat wordt gevraagd is een lijst van deze betalingen, idealiter in Microsoft Excel-formaat, die voor elke betaling zoveel mogelijk van de volgende informatie bevat.
-Naam van leverancier
-Betaalde bedrag, exclusief of inclusief BTW
-Betaaldatum (of een andere relevante transactiedatum)
-KVK-nummer van de leverancier
Ik vraag u niet om handmatige, tijdrovende compilaties uit te voeren. Ik vraag alleen om een uittreksel uit uw boekhoudprogramma met zoveel mogelijk van de bovengenoemde informatie als u gemakkelijk en redelijkerwijs kunt verstrekken.
Laat het me weten als er iets onduidelijk is of als je meer informatie nodig hebt om mij te helpen met mijn verzoek.
Met vriendelijke groet,
Hoogachtend,
Jean-Philippe Chakbazof
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor de mail. We gaan er mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Gemeente Land van Cuijk
0485 - 85 40 00