Informatie over betalingen aan leveranciers
Geachte Gemeente Baarle-Nassau,
Ik wil een verzoek indienen in overeenstemming met de Wet open overheid (WOO).
Ik neem contact met u op bij de Gemeente Baarle-Nassau om betalingsinformatie op te vragen.
Ik vraag informatie op over alle betalingen aan externe leveranciers voor aankoop tussen 01-01-2022 en 31-12-2022.
Wat wordt gevraagd is een lijst van deze betalingen, idealiter in Microsoft Excel-formaat, die voor elke betaling zoveel mogelijk van de volgende informatie bevat.
-Naam van leverancier
-Betaalde bedrag, exclusief of inclusief BTW
-Betaaldatum (of een andere relevante transactiedatum)
-KVK-nummer van de leverancier
Ik vraag u niet om handmatige, tijdrovende compilaties uit te voeren. Ik vraag alleen om een uittreksel uit uw boekhoudprogramma met zoveel mogelijk van de bovengenoemde informatie als u gemakkelijk en redelijkerwijs kunt verstrekken.
Laat het me weten als er iets onduidelijk is of als je meer informatie nodig hebt om mij te helpen met mijn verzoek.
Hoogachtend,
Jean-Philippe Chakbazof