Informatie over betalingen aan leveranciers

Jean-Philippe Chakbazof deed dit verzoek in het kader van Wet open overheid aan Gemeente Baarle-Nassau

Anti spam maatregelen zijn van toepassing met betrekking tot dit oudere verzoek.laat ons het alsjeblieft weten als opvolging nodig is of als je problemen ondervindt.

De termijn voor de beantwoording van dit Woo-verzoek is ruimschoots overschreden . Volgens de wet had Gemeente Baarle-Nassau al een beslissing moeten nemen, ongeacht bijzondere omstandigheden (details). Je kunt een klacht indienen per Bezwaar maken.

Jean-Philippe Chakbazof

Geachte Gemeente Baarle-Nassau,

Ik wil een verzoek indienen in overeenstemming met de Wet open overheid (WOO).

Ik neem contact met u op bij de Gemeente Baarle-Nassau om betalingsinformatie op te vragen.

Ik vraag informatie op over alle betalingen aan externe leveranciers voor aankoop tussen 01-01-2022 en 31-12-2022.

Wat wordt gevraagd is een lijst van deze betalingen, idealiter in Microsoft Excel-formaat, die voor elke betaling zoveel mogelijk van de volgende informatie bevat.

-Naam van leverancier
-Betaalde bedrag, exclusief of inclusief BTW
-Betaaldatum (of een andere relevante transactiedatum)
-KVK-nummer van de leverancier

Ik vraag u niet om handmatige, tijdrovende compilaties uit te voeren. Ik vraag alleen om een uittreksel uit uw boekhoudprogramma met zoveel mogelijk van de bovengenoemde informatie als u gemakkelijk en redelijkerwijs kunt verstrekken.

Laat het me weten als er iets onduidelijk is of als je meer informatie nodig hebt om mij te helpen met mijn verzoek.

Hoogachtend,
Jean-Philippe Chakbazof

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij deel ik u mede, dat uw email is ontvangen.

Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met het Klant Contact
Centrum.
per e-mail: [Gemeente Baarle-Nassau vraag e-mailadres]
telefonisch:  14 013.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klant Contact Centrum.